📢 Φιλοζωικό Σωματείο Πτολεμαΐδας "Οι Αδέσποτοι Ήρωες" 🐾
🐾 Ο ΠΑΜΠΛΟ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ. ΞΑΝΑ. Αυτή τη φορά ψάχνουμε τον άνθρωπο που θα μείνει για πάντα. Ναι, δυστυχώς είναι μία από εκείνες τις αναρτήσεις που δεν θα θέλαμε ποτέ να χρειαστεί να γράψουμε. Ο Πάμπλο επέστρεψε ξανά στο σωματείο μας. Μετά από περίπου 10 μήνες σε σπίτι, βρέθηκε για ακόμη μία φορά χωρίς οικογένεια. Και όσο εύκολο είναι για κάποιους ανθρώπους να αλλάζουν τα σχέδιά τους, να μετακομίζουν, να αλλάζουν συνθήκες ή προτεραιότητες, τόσο δύσκολο είναι για έναν σκύλο να καταλάβει γιατί χάνει ξανά το σπίτι του. Γιατί για τον Πάμπλο δεν ήταν μια «προσωρινή κατάσταση». Ήταν η οικογένειά του. Ήταν οι άνθρωποί του. Ήταν το σπίτι που πίστεψε ότι θα είχε για πάντα. Κι όμως, σήμερα βρίσκεται ξανά να περιμένει. Να περιμένει κάποιον που θα καταλάβει ότι η υιοθεσία δεν είναι λύση μέχρι να αλλάξουν οι συνθήκες της ζωής μας. Δεν είναι κάτι που επιστρέφεται όταν πλέον δεν μας εξυπηρετεί. Δεν είναι μια απόφαση λίγων μηνών. Είναι μια δέσμευση ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σας ευχαριστουμε για το σχόλιο σας. Κοινοποιήστε την ανάρτηση μας να την δει περισσότερος κόσμος